Pico
Site Admin
Joined: 18 Jan 2004 |
Posts: 248 |
Location: HostMachine.net |
|
 |
Pred kratkim sem na okužen računalnik instaliral SiOL-ov carnostni paket, v katerem ponujajo BitDefender AntiVirus.
Zadeva je sicer odlična, vendar BitDefender očitno pri skeniranju dokaj nespametno pobriše in eliminira vso sumljivo nesnago. Tako mi je v karanteno zabrisal celotno bazo e-mailov iz Outlook Expressa, ker ni mogel odstraniti enega virusa iz maila.
Poleg tega je pobrisal par ključnih zapisov v registru za nastavitve TCP/IP in sicer odstranil viruse, vendar pokvaril spotoma še par ključnih datotek za LAN omrežno povezavo.
Jasno - izgubil sem povezavo z internetom in tudi z lokalnim omrežjem, PING ni več deloval in javljalo mi je napako
"winsock socket error: cannot initialize socket, error code: 0"
Poskusil sem resetirat TCP/IP:
- gumb START -> ZAŽENI
- vtipkam netsh int ip reset logfile.txt
Pa ni šlo. Javi napako v WINSOCK.DLL in IPMONTR.DLL.
Poskusil klik na LAN omrežno povezavo in izbral "repair", pa javi napako:
"Cannot clear cache"
Zato sem ubral drugo pot:
1.) v upravitelju naprav sem odstranil mrežno kartico
2.) potem sem pobrisal sporne .DLL datoteke, pri katerih mi je javljal napako
3.) tu sem poskeniral cel računalnik z BitDefenderjem in odstranil vso nesnago
4.) ponovno zagnal računalnik, da je našel novo strojno opremo (mrežno kartico)
5.) nastavil LAN omrežje na prave IP številke
Mogoče bo komu to pomagalo, zato sem objavil tule.
|
_________________ Site admin alias Labsy
Vsi nasveti in tehnične rešitve so podani v dobri veri in za ljudi z razčiščenimi pojmi o veljavni zakonodaji.
Odgovornost prevzemam izključno in samo za tiste posege, ki jih opravim lastnoročno.
|